Osa 5 lähtee nyt käyntiin.
Laittakaahan kommenttia :)

1904241.jpg
Michael ei tiennyt mitä tekisi.
Hän halusi mennä yliopistoon mutta ei olisi halunnut jättää sisaruksiaan.
Toisaalta nyt oli kyse hänen tulevaisuudestaan.
1904249.jpg
Niinpä Michael päätti soittaa yliopistolle ja hakea oppilaaksi.
Hänet hyväksyttiin ja niin Michaelin täytyi hyvästellä sisaruksensa ja vanhempansa.
1904253.jpg
Kaikki tulivat hyvästelemään Michaelin paitsi Gabriela.
Gabriela ei ollut kuullut veljensä lähdöstä joten hän vain istuskeli huoneessaan ja luki jotakin kirjaa.
1904256.jpg
Pian hän kuuli isältään että Michael lähti yliopistoon.
Gabriela lähti juoksemaan ulos mutta myöhästyi sillä Michaelin taksi kaasutti jo pois päin.
Gabriela raivostui isälleen ettei tämä ollut tullut sanomaan aikaisemmin.
1904264.jpg
- Michael miksi lähdit mitään sanomatta? Ajatteli Gabriela itkien.
1904269.jpg
Pian Michael oli päässyt asuntolaansa mutta hän ei vaikuttanut kovinkaan iloiselta.
- Miksei Gabriela tullut hyvästelemään minua? Ajatteli Michael vuorostaan mielessään mutta unohti asian lopulta kun hänen piti mennä valitsemaan asuntolasta huonetta.
1904273.jpg
Michael päätti ottaa ensimmäisen huoneen mikä tuli vastaan.
Niinpä Michael sai reunahuoneen johon hän oli varsin tyytyväinen.
1904275.jpg
Hetken kuluttua Michael tapasi Niina nimisen tytön joka muutti hänen viereiseensä huoneeseen asumaan.
1904280.jpg
Michael alkoi heti tekemään tuttavuutta Niinan kanssa joka oli mielissään Michaelin seurasta.
1904281.jpg
Hetken kuluttua sitä jo halattiin kaikkien edessä ja sen jälkeen oli vuorossa...
1904283.jpg
     <33 Michaelin ja Niinan ensisuudelma <33
1904288.jpg
Suudelmia jatkui kunnes Michael kysyi Niinalta alkaisiko tämä seurustelemaan hänen kanssaan ja Niina suostui heti.
1904292.jpg
Nyt kun rakkauselämä oli kunnossa oli vuorossa lopputyön tekeminen.
1904296.jpg
Lopputyön tehtyä Michael kirjoitti vielä pari essettä.
Niin jatkui Michaelin yliopisto aika ja nyt siirrymme takaisin Smithien taloon Belladonnaan.
1904299.jpg
Kun oli nukkumaan menon aika Gaby oli vahingossa mennyt nukkumaan vanhempiensa sänkyyn jonne hän nukahti oitis.
1904302.jpg
Gaby nukkui hyvin sikeästi kunnes...
1904309.jpg
Hän huomasi olevansa arkivaatteet päällä heidän pihalammen rannalla.
Gaby katsoi suoraan eteensä ja huomasi jotain hyvin outoa.
1904312.jpg
Gaby huomasi jonkinlaisen olennon lentävän lammen päällä.
1904314.jpg
Kun Gaby katsoi tarkemmin hän huomasi että olento joka lensi lammen päällä oli keiju.
Keiju katsoi Gabyä suoraan silmiin.
Gaby tunsi oudon tunteen sisällään mutta jatkoi Keijuun katsomista kunnes keiju...
1904317.jpg
Alkoi hymyilemään ja sanoi...
- Muista tämä lapsi rakas! Sinä olet valittu! Sinusta tulee vielä jonain päivänä jotakin suurta. Olet valittu!
Tämän sanottuaan Keiju katosi.
1904319.jpg
Gaby seisoi lammen rannassa silmät kiinni kunnes...
1904323.jpg
Hän heräsi ja säikähti pahemman kerran...
- Mitä minä täällä oikeen teen? Sanoi Gaby raivoten.
1904329.jpg
Lopulta Gaby rauhoittui ja katseli kohti lampea.
- Oliko kaikki sittenkin vain unta vai näinkö minä tosissaan keijun? Mietti Gaby mielessään ja katseli suoraan kohti lampea.
1904332.jpg
Aamulla Samantha soitti työpaikalleen ja lähti eläkkeelle.
Nyt Samantha saisi viettää leppoisia eläkepäiviä lapsiensa kanssa.
1904334.jpg
- Kuulehan Barry... Sinusta on kohta tulossa mies ja olen sinusta todella ylpeä.
Vaikken olekkaan biologinen isäsi olet aina minulle poikani.
- Kiitos Alex ja sinä taas olet ollut minulle paljon parempi isä kuin Brad olisi koskaan voinut olla sillä näin hänet viimeksi kun olin pikkupoika ja nyt minusta kohta on jo tulossa mies. Sanoi Barry.
1904344.jpg
- Minun poikani! Sanoi Alex onnellisena.
- Isä. Vastasi Barry iloisena.
1904347.jpg
Pian kaksoset kasvoivat lapsiksi ja tässä Michelle.
Hänestä tuli oikein sievä lapsi.
1904352.jpg
Ja tässä Vaneca.
Hänestäkin tuli myös oikein sievä lapsi.
1904356.jpg
Myöhemmin oli myös Gabyn aika kasvaa.
Hänestä tuli hyvin kaunis nuori nainen.
1904365.jpg
Barry meni heti halaamaan siskoaan.
- Vau Gaby! Susta on tullut jo melkoinen nainen. Sanoi Barry naurahtaen.
- Kiitti veli. Kyllä mä ootinkin tätä kasvua. Vastasi Gaby hymyillen.
1904377.jpg
Nykyisin Barry ja Gaby olivat erottamattomat.
Kun Barry ja Gaby tulivat koulusta he tekivät läksyt yhdessä, menivät kouluun yhdessä ja tekivät nykyisin melkein kaiken yhdessä.
1904382.jpg
Tämä järjestely ei todellakaan sopinut Gabrielalle joka ennen oli ollut Barryn kanssa erottamattomat.
Asialle oli tehtävä jotain.
1904390.jpg
Niinpä Gabriela päätti mennä sanomaan Gabylle suorat sanat.
- Kuules nyt neiti varastelija. Et sinä voi vain tulla minun ja veljeni väliin ja varastaa hänet minulta. Karjui Gabriela.
- En tiedä mistä sinä edes puhut? Vastasi Gaby ymmällään.
- Vai et tiedä! Sinä et ole edes Barryn ja minun oikea sisko! Karjui Gabriela.
- Hei! Tuo sattui. Vaikkei mun isä olekkaan Brad vaan Alex niin Alex on kymmenen kertaa parempi isä kuin sun Brad isäs! Karjui Gaby takaisin.
1904400.jpg
Pian Barry tuli paikalle.
- Kuulkaas nyt tytöt! Teillä on aivan idioottimainen syy tapella!
1904405.jpg
- Ja sinä... Kääntyi Barry katsomaan Gabrielaa. Kuinka kehtaat sanoa Gabylle ettei hän olisi meidän oikea siskomme? Me olemme yksi iso perhe ja Gaby on yhtä paljon siskoni kuin sinäkin ja ei kukaan sinulta ole minua varastanut. Sanoi Barry huolettomasti Gabrielalle.
- Ei vai! Karjui Gabriela ja juoksi pihalle.
1904406.jpg
- Tämä ei ole reilua. Ensin Michael lähtee mitään sanomatta ja sen jälkeen Gaby vie minulta oman veljeni. Sanoi Gabriela kyyneleet valuen hänen poskiaan.
1904409.jpg
Hetken kuluttua Gaby tuli juttelemaan Gabrielan kanssa.
- Hei Gabriela en mä sulta sun veljeä haluu viedä. Mä vaan oon jotenkin ollu Barryn kaa nyt enemmän mut en missään nimessä halunnu loukata sua, mutta mua sä kyllä loukkasit ku sanoit etten oo sun oikee siskos...1904413.jpg
- Joo mä oon pahoillani. Mä en tiiä et mitä mä oikeen ajattelin kun sanoin niin mutta oot sä mulle mun ihan oikee sisko mä vaan oon ollu Barryn kaa jotenkin niin hyvä kaveri mutta nyt se ei välitä enää musta.
1904417.jpg
- Kyllä välittää! Ihan niinkuin mäkin susta et älä nyt sure. Me kaikki ollaan kavereita ja oikeita sisaruksia eikä kukaan voi estää sitä. Sanoi Gaby ja laittoi käden Gabrielan harteille.
1904424.jpg
Niinpä kolmikko meni sovinnon kunniaksi rentoutumaan porealtaaseen.
1904447.jpg
Pian oli Barryn aika kasvaa.
Hänestä tuli oikein komea.
1904449.jpg
Barry meni heti ensimmäiseksi puhelimen luo ja soitti eräälle tärkeälle henkilölle nimittäin...
1904452.jpg
Fionalle.
- Hienoa Fiona että pääsit tulemaan. Minulla on sinulle hieman asiaa.
1904463.jpg
- Menetkö kanssani kihloihin Fiona? Kysyi Barry hymyillen.
1904469.jpg
-Tietysti menen! Huudahti Fiona onnellisena.
Niinpä Fiona ja Barry päättivät muuttaa asumaan yhteen joten oli jäähyväisten aika.
1904473.jpg
- Hei sitten Vaneca. Muista tehdä läksyt. Tämä on isoveljen varoitus. Sanoi Barry naurahtaen.
- Joo muistan. Vastasi Vaneca. Kai me vielä nähdään? Kysyi Vaneca peloissaan.
- Totta kai. Vastasi Barry.
1904483.jpg
- Hei vaan Michelle. Muista sinäkin tehdä läksyt ja saada hyviä kokeista. Sanoi Barry hymyillen.
- Totta kai. Vastasi Michelle hymyillen takaisin.
1904487.jpg
- No niin Alex... Tai siis isä. Sanoi Barry naurahtaen.
- Barry. Sinua minä tulen kyllä ikävöimään. Sanoi Alex kyynel silmässään.
- No äläs nyt. Me näemme taatusti pian. Sanoi Barry.
1904495.jpg
- Voi oma poikani! En halua päästää sinusta irti. Sanoi Samantha kyyneleet silmistä valuen.
- Äiti! Älä nyt. Kuten olen jo kaikille sanonut me näemme varmasti pian.
1904503.jpg
- Gaby! Pidähän Gabrielasta huolta älkääkä enää riidelkö. Sanoi Barry isoveli mäisesti.
- Kyllä kyllä isoveli. Eiköhän me pärjätä. Sanoi Gaby hymyillen.
1904505.jpg
- Barry en haluu että lähdet! Mulla on sua jo nyt ihan kauhee ikävä. Sanoi Gabriela kyyneleet silmissä.
- No Gabriela sulla on aina Gaby ja me nähään ihan varmasti pian ja soitellaan.
1904506.jpg
Niin pariskunta hyppäsi taksiin ja lähti pois Smithien talosta pysyvästi.
1904507.jpg
Tälläiseen taloon Barry ja Fiona muuttivat.
He olivat nyt todella onnellinen pari.
1904508.jpg
Myöhemmin he ostivat koiran Maxin taloon.
Max on kova puremaan huonekaluja joten sitä saa olla kieltämässä melkeinpä koko ajan.
1904510.jpg
Vähän myöhemmin Fiona sai kuulla olevansa raskaana ja kertoi heti uutisen Barrylle joka oli onnesta sekaisin.

Tähän loppui Osa 5.
Toivottavasti piditte ja nyt kommenttia vaan :)